03

Postanite partner podcasta i ostvarimo saradnju

Postavljeno

Ulaganje u podcast sadržaj može biti od velikog značaja za vaš brend. Ono može biti u formi podrške i sponzorstva, ali može biti i kreiranjem sopstvenog podcasta za vaš brend. Pročitajte više u narednom tekstu. 

Podcast kao forma sadržaja je prisutna globalno još od devedesetih godina, a moderni oblik je dobila 2005. godine, prednjačeći ispred popularizacije video sadržaja koji se tek „zahuktavao“. I iako je video postao globalno prihvaćenija forma, u poslednjih godinu dana, svedoci smo povratka audio sadržaja na velika vrata. Razlog tome je prezasićenost sadržajem na svetskom tržištu, smanjeni obim pažnje publike i nekim od sledećih činjenica koje podcast čine posebnim:

  • Sadržaj koji „dozvoljava“ multitasking – podcast je prilagođena forma sadržaja koja se može konzumirati dok radite nešto drugo – šetate, vozite auto, vežbate, spremate po kući, radite… Uz mogućnost preuzimanja audio fajlova, modernih aplikacija na svim pametnim telefonima i konzumiranja samo kroz slušalice ili „bubice“, podcaste većina slušalaca konzumira tokom nekih drugih aktivnosti.
  • Veoma uske „niše“ slušalaca – podcasti su poznati po tome da se često fokusiraju sadržajem na veoma uske teme i niše slušalaca, time gradeći interesovanje za svoj sadržaj kod ljudi koje zanima konkretna tematika.
  • Aktivna publika – iako podcasti nemaju takvu statistiku kao videi na YouTube kanalima, publika koja se odlučuje da redovno prati ovaj sadržaj je u većini slučajeva interaktivnija i vernija od one koja prati sadržaj u video formatu.
  • Prisniji odnos sa publikom i veće poverenje – audio sadržaj sam po sebi kreira „prisniji“ odnos sa publikom, samim tim jer većina slušalaca konzumira ovaj sadržaj kroz slušalice i time kreira odnos podcast-slušalac skoro kao da je 1 na 1. Praveći se u seriji, formira se veće poverenje kod redovne publike koja se vraća jer imaju želju za novim sadržajem i informacijama koje dobija ovim putem.

Sve ovo čini da je podcast jedan od presudnih kanala koji može služiti za edukaciju, zabavu, informisanje, ali i promociju određenih usluga i proizvoda koji mogu pomoći zainteresovanoj publici. Nije ni čudo da svetska statistika pokazuje da brendirani podcasti imaju čak i prednost nad drugim marketinškim kanallima.

Takođe, podcast je (pogotovo kod nas) novi i izuzetno neiskorišten kanal komunikacije koji dobija na popularnosti iz dana u dan. Imajući to u vidu, podcast može biti idealan kanal za promociju vašeg brenda.

Ukoliko ste u svemu navedenom prepoznali vrednost pojavljivanja vašeg brenda u podcast svetu i ukoliko ste otvoreni za saradnju, možemo ostvariti neke od sledećih vidova saradnje:

  • Postanite sponzor i pokrovitelj podcasta Male Pobedekontaktirajte me radi dogovora i mogućnosti sponzorisanja ovog podcasta koji se bavi preduzetništvom, digitalnim poslovanjem, marketingom, vestima na digitalnoj sceni, biznisom i motivacijom, a emituje se svaki radni dan.
  • Konsalting i tehnička podrška u kreiranju vašeg podcasta – ukoliko razmišljate o pokretanju sopstvenog podcasta, a niste sigurni kako to da ostvarite, kontaktirajte me radi konsaltinga i tehničke podrške. Uz analizu potreba, ideja, oformljavanje plana i načina kreiranja podcast sadržaja možete veoma lako pokrenuti sopstveni podcast i time osnažiti svoj brend.
  • Podržite podcast putem Patreon platforme – ukoliko ste verni slušalac i ukoliko vam je podcast Male Pobede pomogao u bilo kom smislu, razmislite da podržite podcast putem malog sponzorstva na mesečnom nivou putem Patreon platforme. Od minimalnog iznosa radi podrške, tu se nalazi i nešto napredniji paket uz koji dolazi lični konsalting. Zašto sam otvorio Patreon, možete poslušati ovde.

Za sva pitanja i opcije saradnje, stojim Vam na raspolaganju putem maila malepobede@gmail.com.